ett par dagar sen sist!

Ja här var de ett par dar sen jag skrev. Har inte hänt så fantastiskt mycket.. jag är förkyld och känner mig ibland mer död än levande.. i helgen har jag knappt sovit pga av hostan, men nu e de faktiskt okej iaf!
Valborgs "firades" med vänner, mycket lugnt då jag inte var så frisk=)

Pluggar gör jag oxå.. 3 olika arbeten just nu=) de e liiiite förvirrande ibland, men de går bra=) Ganska kul ändå!

Q var på återbesök på ATG idag.. visade sig halt vilket jag visste.. på rakt spår till o med.. illa! Jaja, mamma ska hon förhoppningsvis bli så UL henne och hon har ett JÄTTESTORT ägg på G och är mycket aktiv.. så dom trodde hon skulle komma i brunst vilken timme/dag som helst. så torsmorgon åker jag till veterinären igen då för och UL och ev beställa semin=)
Så går allt som de ska så blir hon inseminerad på lördag faktiskt.. annars runt mån/tis nästa vecka. Kul! =) och spännande!=)

Nej nu ska jag strax hoppa mot sängen, jag e trött, förkyld och behöver mycket sömn=)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0