snart är man pensionär!

Ja i detta tempo hinner man inte mer än blinka så är man 65 år=)
Haft en jättebra födelsedag både igår (och även tisdag) verkligen!
Fast jag inte vill fylla år, måste jag medge att de var otroligt trevligt o surra o fika och få så fina saker!=) Så okej.. de känns väl okej att fylla år! Fast nu får de gärna sluta här=)
vad jag fick..
* 2 MINE dessertskålar
* One Piece dräkt.. hahaha, jag skrattar fortfarande, men jo jag önskade mig faktiskt en! Att ha o mysa i hemma o soffan.. kommer aldrig vistas utomhus i den, var så säker=)
* En ny vårjacka (från ABnian såklart) de har ju så snygga kläder att man bara vill ha dom som vanliga kläder oxå=)
* Ett superfint SNÖ OF SWEDEN halsband
*Superfina blommor av söta Maria=)
* En ny vattenkokare (tack Stina, de var ta mig tusan de jag MEST av allt var i behov av=)
* och en jäättefin korg fylld med ALLT mellan himmel och jord, (flera te sorter, temugg med bricka och dyl, cider, olika marmelader, godis, kex, pasta, och hur mycket mer som helst=) Jättefint verkligen, så tack alla för det!!

Ja som sagt, en supermysig födelsedag! TACK alla ni som kom  förbi=)

Idag har jag "efter firat" mig själv med en beställning från CDON (säsong 5 av bevvan, och 3 filmer varav en Disney klassiker=)
och så har jag även TINGAT en KATTUNGE!! Nu ska Sigge äntligen få en liten polare!!!=)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0