ÄNTLIGEN!!!

Ja men som jag längtat efter detta.. herregud, nästan lika mycket som hockeysäsongen (men verkligen bara nästan). finns de nått trevligare än skidor på TV! Med Hellner och Kalla, Haag och Jönsson.. jag döööör vad underbart! Nu var de ju bara genrep i helgen.. nästa helg drar de ju igång på riktigt!!!
Herregud, varför blev jag en sån sportnörd? Hockey och skidor e ju typ jämt hela vintern.. de innebär LITE fritid för mig.. och mkt tv tittande! MEN.. på vintern e de ju grymt trevligt o dricka te under en fleecepläd i soffan o se sport så varför inte=)

Alla Älskar Hellner!! Ja går det göra annat??=)


Fick akut (och menar akut) reslust! Sådär så jag känner att jag inte orkar vänta till februari!!! Herregud ge mig mitt florida NU.. NU...NU!!  Undra egentligen vad det är som är så trevligt med utlandet, jag har inte ett sug efter och åka utomlands, jag har ett BEHOV av de.. jag tror de handlar (om jag ser till mig själv) att se nya saker och uppleva något annat.. Jag skulle tex jättegärna (och då menar jag JÄTTEGÄRNA) besöka svalbard, hur coolt vore inte det!!?? Utlandet är ju verkligen inte bara sol och bad om än nu de är skönt.. nä de är nog behovet av upplevelser som måste mättas.. tror jag ska satsa på New York eller Italien (Rom/sicilien) nästa resa (ja efter Florida såklart, för dit blir de ju först!!) Man kan nog aldrig resa för många ggr dit.. den dagen jag har egna barn ska dom få åka till Florida fleeeera ggr, borde ALLA barn få göra.. perfekt väder, trevligt ställe, mkt och göra och så Orlando såklart! Måste ju vara drömmen när man är typ 8 år!!!! Ja eftersom de e rena drömmen för en som är 20+ så är det himmelriket för 8åringar, så sant som de var sagt..=)


Imorn blir de och plugga på, ska även rida ut med söta Ellis och fixa kvällen till hästarna så tror hela dagen e räddad;)

Har även inhandlat första julklappen nu.. har ett par till som ska inhandlas när jag gör angiografi-praktiken i s-byn v.47.. perfekt o dra in till stan/storheden när man slutar o småshoppa lite=) Har planerat bra och vet vad de flesta ska få (ja jag låtsas som de..) jag fullkomligt ÄLSKAR och handla inför jul, och då menar jag älskar de.. så mysigt och gå på stan efter 1:a advent, lyssna på julmusik och så julen i sig.. jag har sagt att jag någon gång ska fira den utomlands, men helt ärligt tror jag inte att jag vill de, jag tror jag skulle sitta på julafton på stranden o tänka "jaha, och de här ska kallas jul?" Näää.. MEN jag måste ju prova såklart, hur ska jag annars veta vad jag tycker;)
Fast jag tror de skulle bli ett typ "julland" som USA för där är de ju mer julhysteri än här i Sverige;)



Herregud, brist på annat, ett hoppigt och knasigt inlägg, här saknas det verkligen en röd tråd.. å andra sidan skriver jag ingen C-uppsats just nu heller=)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0