det är ju bara såååååå tråkigt!

Ja dessa arbeten på skolan.. just nu känner jag bara mig kräkless på hela skolan o dessa (enligt mig) onödiga kurser.. när vi går ut skolan kommer vi vara bättre på o referera korrekt än att skriva ett VETTIGT arbete med BRA text och analyseringar/funderingar... suck.. är så less på att allt fokus jämt ligger på referenserna.. ALLVARLIGT, kan man snälla lägga energin på lite viktigare saker än om punkten och stor bokstav finns med???
Jaja, 4 arbeten ska göras under denna kurs.. varav 3 är rätt stora.. har precis kommit hem från biblioteket (suveränt bra!!) lånade en sisådär 12 böcker, hahaha=) tur bibblo finns, fatta vilka kostnader o köpa in dessa böcker själv.. skulle säkert gå på några tusenlappar!!

Igår var jag duktig och började på ett av arbetena.. idag tänkte jag försöka fortsätta på det.. motivationen är INTE den bästa, men de e bara ta sig i kragen o börja plita ned ett par rader! Försts ska jag dock till stallet då hästarna ska få på sig vinterskor! Men sen blir de o plugga på (från iaf 17 och framåt..) nicklas slutar 23.30 så han är ju hemma först baki midnatt, perfekt pluggdag om bara motiavtionen varit nåååååågot större!

Igår var jag även mkt seriös och var ute och gick över 1 mil!!! Red även söta Budda och pysslade lite i stallet, rätt bra gjort av mig får jag ändå säga=) Jag försöker verkligen röra på mig, de e ju rätt skönt (om än 1 mil är i längsta laget, iaf för min knasiga kropp=)

min förra kurs hade ju förövrigt 5 delmoment.. har fått tillbaka och fått veta att jag klarat 3 av dom 5 momenten.. nu väntar jag på svaret ffrån en gruppuppgift och så den mastiga tentan.. sen kanske man (förhoppningsvis) får pricka av den kursen som slutgiltig och klar!:)

Nä Emma, nu är de allvar som gäller!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0