En lugn helg-en lugn vecka!

Hej!

Helgen var mycket lugn, efter både rapportinlämning och tentaskrivning fanns de inte över så mkt i min hjärna en dåsiga tvprogram och te drickande! Slutade alltså med en fredagkväll, en lördagkväll och en söndagkväll vid tv:n...;)
I lördags blev det att jag hyrde denna underbara film! Tack Karin de var ditt tips på bloggen som gjorde att jag hyrde den=) Jättebra skådespelare och sen gillade jag att de inte slutade tragiskt o sorligt som i alla andra typiska romantiska draman..


Söndagen däremot, blev det en svensk rolig film nämligen:

dock inte så bra som jag trodde.. helt okej, men inte så mkt mer! Dock älskar jag Glada Huddikgänget!

Nu är det skolvecka, emn vi har all skola via adobe och för en gpngs skull inte mellan 8-16... snarare 13-16 eller 8-12.. herregud så slappt.. =) Jaja på söndag drar jag ju till Gällivare igen!

GLADA NYHETER: min häst är dräktig på 90 dygn! Nu blir de nog inte några fler kontroller på henne.. bara hoppas o vänta.. lääänge, fan midsommar är inte här ännu..

Älskade Q här ovan som 5 åring i Holland!

Utlandet ja.. för er alla (som är intresserade) kommer bara ett par bilder för att göra er än mer intresserade.. checka in detta underbara hotell (framförallt läget) i Miami:




TITTA PÅ HAVET!!!!!!!!!!=)


Och för att övergå till Orlando (dvs Disneys och Universals stad) här kan man billigt hyra en egen villa:


Och sen.. Harry Potter landet på Universal som byggdes färdigt förra året:

slottet...


Hagrids hus=)

och vem kan tacka nej till detta:


Eller ett superhäftigt vattenland:








Säger bara TJIHOOOOOOO!!!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja visst var slutet bra!!! Jag trodde inte att det skulle sluta lyckligt! :) ÅÅÅHH DISNEY!! Och Harry Potter-landet, så coooolt!!

2011-11-01 @ 17:43:23
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Andreas

Så när far vi? :)

2011-11-01 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0