En shopaholics bekännelse!!

JAG ÄLSKAR MEDIA MARKT!!!!! Herregud vilken jävla affär alltså! jag hat tokshoppat idag på ren svenska.. ja de är inte ofta jag går ut från en affär 3ggr (!!) med en massa prylar..
Nicklas kom förbi en snabbsväng och skådade det jag fyndat, hahaha!
Bla köpte vi:

*En ny TV (46 tum LED tv) istället för 37 som vi har nu!

*En  digitalkamera (supersnygg liten söt lila kamera, passar perfekt för mig som inte är någon fotomänniska=)

*En dammsugare (bra pris och vi behöver en "fast" dammsugare, nu har vi ju bara den trådlösa!

* En CD/MP3 spelare (älskar ju o lyssna på ljudbökcer när jag ska vila/sova)

*En laserfärgskrivare med kopiator (behövs verkligen hos oss!!!)

*Filmer (sista Harry Potter, 3 första Twilightfilmerna och The Last Song)

*4 stycken julklappar!

*USB minne (behövs till mina arbeten i skolan!)

*  Headset och webcam att ha till datorn (ja till min skola framförallt=)

* Ett nytt tangentbord till den stationära datorn i kontoret (behövdes VERKLIGEN!!!)

*och lite andra småsaker som förlängningssladd till usb kabel, sprayflaska till olika oljor, skrapa till spisen, fodral till kameran, ett spel, m.m=)


herregud vad roligt det var!!!!!! Fan bättre än julafton=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0