Århundradets häftigaste resa ska återupplevas!

Hej!

Här e de bara bra, i Gällivare har (såklart) snön hunnit komma. Hela dundret e vitt, ganska vacker faktiskt då jag har utsikt över berget från balkongen=)
Annars e allt typ som vanligt.. praktiken går bra och framåt, har ju bara nästa vecka kvar.. dvs totalt 5 dagars praktik.. sen e de bara börja förbereda sig för nästa som börjar v45!
Har fått 1 vecka i s-byn, 1 i piteå och så tror jag de blir 1 i gällivare! Ja alltså, vi e på 3 helt skilda avdelningar så de e därför vi har bara en vecka på varje ställe.. lite intro typ!
ska bli så kul med CT, den längtar jag efter! och så säger ju alla att Angion e grymt skoj så de hoppas jag på!

Luleå hockey spelar ju på för fullt! Jag har faktiskt sett alla matcher via TV eller live på plats! Rätt bra gjort när jag e borta så mycket men jag och andreas har gått till O´learys  här i gällivare och ätt supergod mat, druckit en cider eller två och sett hockey! Fantastiskt trevligt (och gott med oxfile 3 veckor på rad nu, hahaha!!!=)
Vi ligger ju förövrigt delad 1:a tillsammans med SAIK och Frölunda!! Bra gjort om jag får säga de själv då jag inte e så imponerad över det offensiva spelet för tillfället!

Ja nu till rubriken.. för en sisådär 2 år sen (ganska precis) gjorde jag en resa jag aldrig kommer få uppleva igen! 4 1/2 vecka med bara en massa fantastiska upplevelser och lyx! Ja jag pratar ju om Florida + Dom.Rep! Herreguuuud oh ända sen jag kom hem har jag sagt att till Florida ska jag tillbaka! Jag vill äta god mat, bada, sola, SHOPPA, se NHL hockey, besöka disneyworld och Universal och även det nybyggda HARRY POTTER landet!!!!! och så Kennedy Space Center! Jag vill bara tillbaka till världens bästa semesterställe någonsin! Ja jag skulle gärna se New York och L.A oxå, men just nu e de Florida igen som kretsar närmast!
Så sagt och gjort, inget blir ju gjort av o bara sitta ned o rulla tummarna.. så nu har jag och nicklas tittat på resor, priser, hotell, hyrbilar och inträden till parker/shower och dyl! Faktiskt insåg jag snabbt att fan.. den här resan skulle gå och genomföra.. OM.. ja såklart de är ett OM... jag lyckas fixa 2 veckors "ledigt" mellan praktikerna i vår.. tror de ska gå, och isåfall kommer vi dra till Florida i februari-april ungefär (2 veckor!!) SÅ håll tummarna att de går att lösa nu! Och ni alla.. jag e öppen för att fler kan följa.. så e ni sugna så haka på för fasen.. de e ju en upplevelse och en resa som är värt varenda krona, varenda minut.. ja varje sekund!!

Nej nu ska jag surfa vidare i väntan på att Andreas ska sluta jobba!

Ha de´

//Emma (sorry men blev dåligt med bilder på detta inlägg=) å andra sidan VEM BRYR SIG!!!!!!!!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0