kräftskivan!

Förlåt förlåt, men jag e inte så snabb.. nu kommer de ett litet axplock från kräftskivan!!

Malin pussar på våra hemmagjorda kräftor!


badtunnan redo!


Gänget samlat!


Snart dags för mat!!


Coola Karin, Kock Malin och en liten bit av steffen!


Malin och Stina!


Steffen är den nya Magnus Samuelsson!


Malin och Karin


hahahaha jag skrattar sååå mycket åt karins händer på detta kort! Kan du snälla förklara vad du gör???=)


Sara!!


Haha, vet inte riktigt vad Sara gör=)


SKÅL i badtunnan!


Hedblad gör nykterhetstest;)


Hallå Hallå!


Sötaste Stina och Malin!


Här var de glatt och galet!


Hoppas ni alla hade lika kul som jag =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha jag döör! Så roligt med bilder :) det var verkligen superkul på kräftskivan! Haha och vad gör jag på bilden? har verkligen iingen aning?! Kanske jag gör ett nykterhetstest som hedblad ;P

2011-10-17 @ 23:33:09
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0