M0057H avklarad..

.. ja eller okej, men nu är kursen iaf slut! Min första 15Hp kurs oxå!! Bara vänta o se, men praktiken har jag ju klarat.. 2 arbeten och 1 tenta som är skrivna och då var de bara vänta på resultat dryga 3 veckor till;)

På måndag börjar två pararell kurser.. ska väl bli skoj o börja med nått nytt, fast ändå.. denna kurs har nog vart den roligaste på hela programmet! Intressant o lärorik framföralllt!

Luleå spelade ikväll mot SAIK och vann! Känns alltid skönt! Måste bara få säga att årets tabell är sjukt jämn och rolig! skiljer inte många poäng mellan 1:an och 8:an! Ska bli intressant o se hur de väl slutar! Själv hoppas jag på en topp 4:a för vår del!

Annars då.. idolkvällarna avlöser varandra, resor planeras (ÄLSKAR O PLANERA resor.. har säkert planerat 100 resor i mina dagar, tyvärr e de inte så många som blir av, men de e sjukt kul o jämföra priser, kolla flygtider o bolag, kika på hotell och nöjen! =)

Egentligen var tanken att jag skulle ha en lugn och skön hemmakväll med min kära sambo men är man egen företagare så är man o en av hans anställda blev akut sjuk ikväll så han fick dra till luleå o jobba natt.. jaja tänkte faktiskt hyra mig en film och krypa upp i soffan med mina små hjärtan o dricka the o ha de mysigt själv=)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0