Underbart trevlig helg!

Vilken fantastisk och underbar helg jag haft!
Fredag blev de mysfredag hos oss med IDOL och surr till min hjärna stängde av vid strax bakom 01;) Jag är inte nån nattuggla mer;) Karin var ju upp från Umeå så hon kom oxå förbi!!!=)

Lördag red jag min systers häst, såg hockey hos syrran och sen drog jag, simon och stina till Piteå och grattade SARA som följde 24 år!! En jättetrevlig kväll måste jag få säga, och kul och träffa alla igen!!
Grattis igen Sara på födelsedagen=)
(Här är födelsedagsbarnet 2008 med sin Henke=) Är dom inte söta!!!!=)




Söndagen bestod av stalljour, sen var jag och nicklas ute i skogen och gick drygt en timme. stötte bla på en död älg (ja de var mest skelett kvar) men då tyckte jag inte de var nå kul o gå i skogen mer.. fan döda djur lockar till sig andra djur och jag e rädd för björn;)

Nu e jag i Gällivare för sista veckan! Imorn är det slutbedömning med min handledare, så håll tummarna jag klarar praktiken!=)

Strax kommer Andreas hem, då ska vi åka och handla och äta en 3-rätters tillsammans! Imorn blir det och gå ut och äta på Grand Hotell som avslutning då jag e hemma redan sent på onsdagkväll istället för torsdag denna vecka!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

tacktack :) det var verkligen en trevlig kväll :)

2011-10-17 @ 19:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0