BVC besök och ett kärt återseende!

Igår var Amanda på BVC besök för och kolla vikt och längd och inte går det någon nöd på damen här inte, 3940gr och 53,5cm lång!! Känns skönt för mamma hjärtat och veta att hon får i sig bra med mat trots dessa kräkningar hon kör med!!
Igår träffade jag även Erika, Sara och Karin (och såklart Melissa!!) så kul och träffas och umgås lite!
Sen måste jag bara säga att det faktiskt finns något positivt med att sommaren börjar vara över och de är TV4!!! Igår började Robinson om och på fredag väntar fångarna på fortet!! Sen är de ju bara några veckor bort till nya "idol" startar och så bonde säker fru!! Hehe vilken tur jag e mamma ledig i höst så jag med gott samvete kan se alla dessa program;)
Lyckades få en bild på ett litet leende med smilgroparna igår på Amands, inte så bra bild kanske men ändå.. Smilet börjar ju komma:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0