jag erkänner, jag är lite av en nörd!

iaf när det kommer till visa tv serie/såpor/program!
Jag bara älskar att se töntiga såpor som robinson, fångarna på fortet, lets dance, m.m.! Så vad passar då bättre än denna höst?? För det är inte bara ett nytt program som börjat/ska börja.. herregud, hela kvällarna är ju snart uppbokade!
Pinsamt men ska erkännas att jag just nu slavsiskt följer
*Robinson
*Dallas
*Ung och Bortskämd
*Fångarna på fortet
 
och snaaart börjar ju:
*Körslagen
*X factor
*Bonde söker fru
 
Ja ni hör ju själva.. bara en massa svammel men sånt går hem hos mig=) Bäst är nog fasen Ung och Bortskämd! Såååå sjukt roligt att man kan vara så bortskämd och okunnig om livet vid typ 20 års ålder=)
//Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha, jag känner så igen mig!! ;) ääälskar också Ung och bortskämd!! Körslaget med Bagge måste man ju se!!! :D Robinson följer jag också. Tränade mellan 19-20 igår och såg Robinson när jag kom hem, därefter Ung och bortskämd på svtplay ;) Fångarna på fortet är alltid bra :) ska bli kul med Xfactor!

Svar: haha skönt att höra att jag inte är ensam!! Ja ung och bortskämd är verkligen roligt!! Japp kul och se vad X factor är!! och kul med min favvis Andreas Carlsson som huvudroll i juryn!!!
ouzzo.blogg.se

2012-08-29 @ 15:43:52
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0