jag försöker bättra mig!

ja både vad gäller min blogg och bloggqandet!
Ser ni att jag för tusan fixat kategorier nu! haha.. allt e dock inte insatt på sin plats men jag jobbar på det!
En ny design kanske också dyker upp (om jag fattar hur) och så länge jag har en dotter som oftast sover rätt bra under dagarna lär bloggandet kanske komma igång riktigt bra (såvia de finns nått att skriva!)
Däremot gillar jag inte det här med att man ska kommentera under kommentaren.. fasen hur ska man komma ihåg att gå tillbaka till det inlägget, men jag har börjat lära mig! så även jag svara på kommentarer under kommentaren;)
Ja då vet ni!!
Bjussar på en bild gör jag! Paris våren 2011, louvren!
Underbart resmål Paris, romantiskt, trevligt, intressant och perfekt väder! skulle gärna åka tillbaka och ffa när Amanda är nått år så hon får besöka Disney Land=)

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt Emma!!
Skriver man sin mail när man kommenterar får man mail när man fått svar på sin kommentar ;)

Svar: okej sin mail, inte bloggadress?
ouzzo.blogg.se

2012-08-30 @ 22:23:13
URL: http://tjofftjoff.blogg.se
Postat av: Sara

Men när du kommenterar med "skicka som signerat" så kommer det ju upp när du loggar in på din blogg, så då kan du inte missa att man har svarat till dig :) Då står det "tryck här för att läsa hela svaret" typ. :) Och det låter bra med mycket bloggande. :) Jag tänkte också bli bättre på det (pepparpeppar så har hon börjat sova "normalt" igen) Fast skulle dock vilja byta lösenord men blogg.se vill inte att jag ska göra det tydligen :P

Svar: okej då ska jag testa de=)Ja de e lite kul och blogga när man har tid faktiskt!!
jo förstår du vill byta lösen, men för mig fungerar de bra med de du har, viktigast de går och läsa vad du skriver (då e jag nöjd;)
ouzzo.blogg.se

2012-08-31 @ 10:01:01
URL: http://saraah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0