slutpluggat!!

ja nu är det slutpluggat för ett tag framöver!! Idag skrev jag nämnligen tentan jag inte klarade i i början av juni.. var 1 ynka poäng ifrån att klara den då, men nu är jag 99% säker på att den gått vägen.. annars har jag verkligen missuppfattat hälften av frågorna=)
Känns så skönt, och fort gick de.. satt endast den obligatoriska timmen och sen var det klart! Nu ska jag inte öppna mina pluggböcker före nästa höst! Låter heeeelt underbart i mina öron!
Är faktiskt inte alls avis på min klass som börjar om nu den 3 september.. jag är så less på att plugga efter dessa 2.5 år så det känns bara bra med 1 års break! Förhoppningsvis gör det att man kan satsa fullt ut på en bra c-uppsats och sen vara redo för arbetslivet direkt i januari när man är färdig!!
 
Annars har det varit en lugn dag, Erika med hennes lilla prins har varit och hälsat på en stund, jag har hunnit tvätta lite och strax väntar stallet.. tror nästan mina hästar får sova inne om inte regnet tänker upphöra.. så blött för lilla liten och sova ute!
 
Just de ja, klickade hem en beställning idag på lite barnkläder (inte alls så mkt) men passade på då jag ändå var i farten och beställde hem trappstegsskydd eller vad de nu heter! Blev svarta så får vi se men de blir nog snyggt mot den vita trappen=)
 
Nu hoppas jag snart lilla liten tänker vakna, hon har sovit sen efter 14.00 och inte ätiti nå sen 12.30! herregud, kan nog inte säga för ofta hur skönt de känns att inte ha en snuttare. Här äts de ordentligt vid varje mål och ofta går de ju oxå 4-6 timmar mellan målen mat och de e inget jag klagar på!
 
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0