Äntligen!!!

Sådärja, igår kom så min efterlängtade åkpåse! Har velat fram och tillbaka vad jag ska ta.. ville inte ha en för tunn, och inte för tjock.. det skulel vara bra yttertyg så den stoppar vind och så gärna snygg och även en bra färg... haha inte rosa eller gul typ;)
Så efter mycket letande ramlade jag över The Buppa Brands collection och när Camparade hade jättebra erbjudande var det bara att slå till!
Så Amanda fick en lite för tidig julklapp av mina föräldrar då det var dom som betalade åkpåsen!=)
Är mycket nöjd över både kvalitén och tjockleken!! och färgen,  white circle heter den=) Mkt nöjd=)
 
I eftermiddag ska jag till Erik på akupressaur igen! Sen blir det ett uppehåll någon vecka för att se vad som händer med foten.. men han "passar ju på" att massera axlar/nacke/skuldror under tiden nålarna är i ben, fot och öra och kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig mått så bra i ryggen på väldigt, väldigt många år!!=)
 
Ikväll är det match mot Skellefteå, så om bara min sambo hinner hem i tid tänkte jag pumpa ut får han ta läggningen ikväll! Just Skellefteåmatcherna är ju lite speciella!!=)
 
Annars då.. kylan har släppt sitt grepp ganska rejält.. bara -10 grader ute idag! Härligt, framförallt då jag MÅSTE till Luleå imorn för julklappshopping=)
 
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0