Julbord, lilla julafton och Nalle Puh!

Gårdagen var en fantastisk dag! Jag var för andra gången sen lilla mandisen föddes iväg på lite "roligheter" eller vad man ska kalla det! Mamma fick vara barnvakt mellan 14.30-18.30 då jag och Niklas tillsammans med våra vänner åkte till storforsen på julbord!
Jag säger bara det: VILKET FANTASTISKT JULBORD!! Sååå gott! Kändes som man rullade ut därifrån=)
Efter julbordet åket vi förbi mamma och pappa och hämtade upp lilla Amanda, sen bar det hem till oss för en lilla julafton, spel och filmkväll! Mycket lyckat och trevligt! Karin och Sara hade bakat julfika och godis, och så hade vi lilla julafton (bara tjejerna, haha) jag fick Linneas paket vilket innehöll te!! Ha, sååå perfekt för te beroende lilla jag=)
Sen fick jag även ett paket av Karin (för att jag alltid var värdinna=) Det var Filmen om Nalle puh!!!! Å jag som är Nalle Puh fan uti fingerspetsarna!! Så klockrent!=) Kommer jag och min lilla dotter se många gånger!!=)
 
Var en underbar lördag och jag är nog mätt fortfarande!!=)
 
Idag har det varit en lugnare dag här hemma, vi har mest myst och skottat snö;) Middag hos Niklas föräldrar (söndagar är verkligen en "äta borta dag"=) Vi äter ALDRIG hemma en söndag!!
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Fantastiskt gott och underbart mysigt!! <3 så roligt att du gillade filmen, tur att du inte hade den redan ;) kramis!

2012-12-09 @ 23:26:18
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0