Shopping, shopping, shopping!

Ja senaste veckan har bestått av mycket shopping!
Förra fredagen var ju jag till Luleå och handlade julklappar, både i stan, på barnens hus och ute på storheden! Blev en heldag verkligen men hittade rätt mkt fint!
I tisdags var jag på byn och fortsatte julhandeln...
Igår åkte jag med min mamma till Umeå (eller jag körde ju=) Hon skulle på återbesök till sin läkare vilket hon är 3 ggr per år! Trevligt med lite kvalitetstid med sin underbara mamma (och Amanda såklart!)
Hann med en lunch med bästa Karin oxå (hon sitter förövrigt på ett plan till Thailand nu.. ååå vad jag e avis!!=) Sen blev det shopping på stan och middag ute innan vi körde hemåt.. blev en grymt lång dag då jag satte mig i bilen vid 07 på morgonen och hemma var vi först vid 22.00 på kvällen.. Amanda skötte sig otroligt bra och sov rätt mkt både i vagn och bil.. detta bidrog dock till en PIGG dotter kl 22.00 igår.. hon somnade först 01, hahaha! Jaja, smällar man får ta! Det är skönt med henne för trots att vi tog sovmorgon idag så hade hon inga problem att lägga sig i tid ikväll=)
idag då.. jag och syrran drog till Luleå på lite shopping! Jasi, nu kanske de dröjer en dag eller två innan jag sätter mig och kör mot stan igen! Julklapparna är iaf så gott som klara! Men det blir mycket julhandel då det ska handlas både till min och Niklas familj! Fast roligast är ju helt klart syrrans grabbar! Underbart att handla julklappar till barn=)
 
Nä nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite innan det är läggdags, har ju (precis som alla andra) börjat läsa 50 nyanser av honom.. bara hunnit 1 kapitel men den verkar lovande (fast jag har hört både rid och ros så vi får väl se..=)
 
//Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0