Det är inte så ofta..

Nej det är inte allt för ofta jag nämner min häst här på bloggen, kanske för att hon bara går i hagen och har det bra! Kände bara idag när jag satt och bläddrade bak i tiden och läste inlägg från när hon kom hur otroligt mycket denna häst verkligen betyder för mig! Hon är så otroligt snäll, glad och mysig! En så fantastiskt unik individ och de mest charmerande halvblod jag någonsin stött på! Trots de motgångar som blivit och såklart en hel del pengar som många anser att man kastat i sjön ångrar jag inte en sekund mitt köp. Är det någon häst som ska få mig att brinna för hästlivet och få mig att om 10 år fortfarande rida och älska hästar lika mycket som idag så är det lilla Q:s förtjänst! Jag hoppas, hoppas, hoppas sååå mycket att allt ska gå vägen med bebisen i magen och att det runt midsommar tittar ut en helt unik individ från denna underbara häst. För vad kan vara mer fantastiskt än att få en avkomma efter världens mest älskade lilla Q!!=)




Men jag måste ju fortfarande stå kvar vid att Quasimodo e ett fantastiskt roligt namn till bebisen;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad himla himla fin hon är!!

2012-02-08 @ 22:10:34
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0