En resa till Florida bokad!

Ja igår äntligen bokades flyget till som (om allt är som de ska med oss alla) tar oss till Florida för en helt fantastisk semester!
Åker redan om 1 vecka och 3 dagar.. ha, 10 dagar bort! Nu har resan vart planerad lääänge, meeeen jag gillar o boka rätt sent för då blir inte längtan lika lång! Däremot är det mycket ska ska fixas före vi åker och med praktik i gällivare även nästa vecka lär de knappast vara allt för mkt dötid på hemmafronten!

Onsdag redan, så fort de gått! Tänk nyss var det söndag och jag hade sån ångest över alla nätter.. imorn åker jag ju hem igen! Dock UTAN att få träffa Niklas som fått för sig och fara på nån utbildning och sova på havsbadet i piteå till lördag! Jaja, vi hinner ju ses lördag och söndag iaf!

Nä nu ska jag packa ihop för jag åker buss direkt från sjukhuset imorn när jag slutat så måste göra iordning allt för morgondagen, ni vet allt för och sova ett par minuter extra!


tänk.. snart kanske jag är på fort lauderdale beach och vandrar längst kända Las Olas Boulevard!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0