ett HUS jag vill ha!

Om jag flyttar till Luleå i framtiden har jag ofta drömt om att bo just i Kallax.. jag tycker de e supermysigt och bara 6 km från stan.. e ju van o bo utanför och därför älskar jag detta! Åt rätt håll oxå.. inte rutvik som ligger bort från Älvsbyn och Piteå!
För nån dag se trillade detta hus in på hemnet, just från Kallax! Är ju inte aktuellt att köpa nytt hus JUST nu men vi lär ju flytta en vacker dag=)


Perfekt med GARAGE, niklas behöver de (och jag med;)


Relaxavdelning med bubbelbad=)


Älskar relaxen med bubbelbad, dusch, bastu och en helt egen relax/bar!


Hur lockande är inte detta! och sååååå mysigt!



Fräscht kök med mycket vitt! Gillar vita kök! Ett kök ska vara ljust enligt mig=)


Stort vardagrum med kamin! Jag har allti velat ha en kamin eller öppen spis! DET ÄR ETT KRAV I NÄSTA HUS!



Trevlig stor och inbjudande hall!



ett av sovrummen!!

JAg älskar detta hus... de är så fint, men ändå inte för modernt! precis i min smak! Dessutom är det 4 sovrum, 3 toaletter, 2 duschar, ett bubbelbad, bastu, m.m! Stort och fint! En tomt på 2000kvm är ju inte helt fel om man söker hus i Luleå.. och jag ser ju gärna en liiite större tomt!

Jaja, bara drömma vidare! När jag e klar rtgssk kanske vi drar vidare beroende på var jobben finns!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0