jobbig vecka..

kommer bli en tung vecka i gällivare.. praktiken kommer vara superrolig men har redan en massa hemlängtan.. tror dock jag kan ta en buss hem på torsdagkväll som det ser ut nu, isåfall blir den en natt mindre.. skulle vara skönt..
tycker de är jobbigt när jag får sån här hemlängtan.. panik nästan, har alltid varit en hemmakär människa eller rättare sagt har alltid tyckt det varit jobbigt att åka iväg utan närmaste.. just nu känns de som jag saknar alla.. men herregud 4 nätter e ju ingenting! Jag ska ju passa på och sova en massa, så egentligen är det ju tiden mellan 16.30-21.30 som kommer bli tung varje dag;) det är ju bara 5 timmar.. herregud vilket svammel jag är;)

Nog om detta! Sj fan har ju ställt in alla tåg upp mot gällivare.. och inga bussar gick heller som ersättning.. Hade bara tur att Nicklas ställde upp och körde mig till Gällivare, stackarn ska upp och jobba kl 05.00 och är nog inte hemma förrän 23.00 ikväll..

Jaja, de e ju bara denna vecka och sen 3 ynka dagar kvar veckan därpå.. det ska jag nog fixa trots mina hemlängtan il som jag får:)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0