shit vad kallt det är!!

Jag fasar för varje sekund jag tvingas vara ute i denna kyla.. idag har det blivit kanske totalt 3 minuter.. från huset till bilen och från bilen till coop.. och så hem=) det var snabba ryck, men det är inte hälsosamt och vistas ute i -30 grader.. ;)
stackars jokkmokksmarknaden.. imorn enligt smhi skulle det vara -41 grader kl 16.00! fatta -41!!!!
Jag som hade lite smått planerat och ev åka upp över dagen imorn men nä... jokkmokk får klara sig utan mig=)

Bakat har jag gjort idag;) Blåbärskakor... gott gott=) tänkte baka nå mer men energin försvann så nu sitter jag här i ett ostädat hus och väntar på en energi som inte verkar vilja infinna sig.. Jaja jag lär ju bli less av och stirra in i väggen oxå, och utomhus e det ju omöjligt att vistas!

Tror jag kikar vidare på hotell och drömmer mig bort till floridas sandstränder och lite härliga + grader=)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Erika

Oj så härligt med utlandsresa! :)

2012-02-03 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0