Tjihoo!!!

Hej!

Äntligen hemma.. 3 timmar och 45 minuter på buss från gällivare och så ytterligare bil 40 min från boden! Men nu sitter jag hemma, själv med mina bebisar.. niklas e på nå möte eller liknande!
Fick idag tillbaka hemtentan som skrevs i början på januari! Fick VG;) Så nu är alla kurser för hela termin 1-4 helt klara och det innebär även att jag nu kan titulera mig utbildad undersköterska med behörighet även på sjukhus! Känns ju rätt bra om än uska kanske inte e nått som lockar allt för mycket, typ hemtjänst och sånt! Dock alltid KUL att jag kan söka jobb och har den kunskap och utbildning som behövs=)

Nej nu ska jag städa ihop lite här hemma, sen ska jag se O.C och äta ett kvällsmål och så sängen runt ungefär 22 snåret!=)

En bra torsdag blev detta!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0