trött trött trött

Oj vad jag varit trött sista veckorna.. ja framförallt denna vecka.. knappt orkat upp och gå på praktiken.. ska bli skönt med lite utland snart.. tror jag behöver lite vitaminer från solen och lite avkoppling från vardagen=) Inte för att tröttheten kanske släpper helt, men ändå!
Ska bli skönt och vara själv nästa vecka i G-vare, larsson e på konferans i Piteå så då ska jag verkligen passa på o sova, för vad ska man annars göra? Lär ju vara -30 grader så det passar mig utmärkt att sova mellan 21-06;) I övrigt är DT-praktiken så in i helvete rolig!! Bland de roligaste som finns.. trots att jag e så trött vissa stunder så går dagarna hur fort som helst.. har redan gjort halva praktiken och känner att de e tråkigt att den snart e slut, DT kommer definitivt bli min favorit bland alla "avdelningar" på röntgen=)

Nej nu ska jag dricka te och njuta av värmen inomhus.. här hemma visar termometern på -33 ute så jag trivs bra inne.. fasen skiljer ju drygt 55 grader inne och ute;)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja shit vad kallt det är! Fast vi har då inte lika kallt som er, 21.4 var det här sista jag kollade :) Vad himla kul att du trivs på praktiken! kram på dig!

2012-02-02 @ 23:23:48
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0