Året som gått i lite bilder och ord!

En snabb och kortare resumé av 2011, ett bra år, men ändå ett mellanår på många sätt och vis!

Januari Gick i filmens tecken, vi hade ett sjukt filmmaraton där vi såg film i 10,5 timmar, åt massor med mat och beställde pizza, en sån där dag som är totalt omöjlig att glömma!
(En bild på en av alla våra fredagskvällar.. konstigt egentligen vi inte gick upp mer i vikt;)


Februari fick jag kontakt med Q:s förra ryttare och fick bla veta en hel del om hennes bakgrund och att hennes riktiga namn är: Quibbl Of The Lowland Z=)


Mars så blev jag MOSTER igen, till en underbar och bedårande söt liten Isak! Han är en kopia av mig som liten (därav varför han e sååå bedårande såklart;)


Mars var även månaden då Luleå historiskt tog sig vidare till semifinal med ett lag som egentligen inte ens skulle platsa i elitserien!


April var månaden då jag äntligen fick besöka Paris, mitt drömmars resmål sen så många år tillbaka! Att jag fick uppleva våren i Paris och dess romantik med den man älskar allra mest gör knappast saken bättre! Paris är ett fantastiskt romantiskt resmål!


Maj var månaden då jag gjorde bort en av mina nyårslöften, tog bort ett födelsemärke på ryggen=) Vi tingade även en underbar liten kattbebis vid namn Snowdollz Funtastic Felicia


Juni hade vi de bästa dagarna på hela året, det var sååå varmt så vi låg på badmadrasser i krokträsk hela dagarna, snackade skit, solade, njöt av vädret och åt jordgubbar!! Dessutom anlände till sist lilla Flisan till oss=)


Juli bestod av en grym avskedsturné av The Ark på PDOL, vi åkte karuseller, njöt av att vara nykter och åt megagod festivalmat!


Augusti hade vi kräftskiva med badtunna och hela köret hemma hos oss! Grymt skoj och mycket mycket gott!!!


September bestod av praktik i Gällivare vilket var sååååå roligt! Bodde hos Larsson och hade många trevliga kvällar och mycket god mat!
Här är en bild då jag försöker slå Hellners rekord uppför hoppbacken;)


Oktober gick också i Gällivares tecken, och här stötte jag till och med på VÄRLDENS BÄSTA HELLNER en dag uppför dundret!


November var en riktigt shoppingmånad då vi bla köpte ny TV, dammsugare, digitalkamera, färgskrivare, m.m.. Ja MediaMarkt hade ju kommit till stan!!!


December var en månad med mycket mys framför TV:n med alla vänner! Julafton var fantastisk och nyår likaså!
Syrran, jag och brorsan en december för ett X antal år sedan=)


Sådärja! En K-O-R-T sammanfattning av det roliga med detta år 2011.. de tråkiga händelserna försöker jag lägga bakom mig, det är inget jag vill minnas och tänka på!

2012 kommer bli ett bra år.. Jo jag tror verkligen det, nää jag VET det, sådeså!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Karin

Kul med liten årssummering :) asså plutteflisan är ju så jäääkla söt och liten där på bilden!!!

2012-01-15 @ 23:35:04
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, vi avslutade våra årssammanfattningar på ungefär samma vis ;)

2012-01-26 @ 15:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0