den årliga listan=)

En lista jag gjort sen jag startade bloggen, kul o gå tillbaka o se faktiskt, så gör den allesammans vettja!
(Alla ni som undrar vad jag egentligen gör vaken 01.30.. det är inte så konstigt i sig men med tanke på antalet timmars sömn under nyår förstår jag inte varför jag ej kan sova...!!!!!!)

2011
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det gör jag alltid, inga stora saker kanske, men det var ju en annan femma=)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Att ha ett fantastiskt år och njuta av livet? ABSOLUT!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min allra käraste syster fick ju lilla Isak i mars!
4. Dog någon som stod dig nära? Min farmor och en gammal barndomsvän..
5. Vilka länder besökte du? Frankrike (Paris!!) 
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha 2012? Saknat är fel ord, men såklart man alltid önskar sig saker som inte alltid går som de vill!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 7
8. Vad var din största framgång 2011? Att jag tagit mig ett helt år längre i skolan. har gått 2 år på universitet, och jag har klarat alla tentor och rapporter än så länge!
9. Största misstaget? Måste ha vart att jag ej stod på mig o krävde en bakterieodling på min häst från andra semineringen.. men hon tog sig till slut och är ju dräktig nu!! 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte så mycket förutom min vanliga vardag, sen hör feber/förkylning och sånt till under ett helt år!
11. Bästa köpet? Lilla Flisan såklart!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Haha, måste lätt ha varit min häst. förutom veterinärkostnader, måndashyror, försäkringar och dyl blev hon ju även betäckt och det är ju inte direkt gratis!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag fick träffa Isak för första gången, han var sååå liten och såå otroligt söt!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Kanske The Arks populäraste låtar då de hade avskedsturné bla i Piteå!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? För det mesta var jag superglad, men sen kom besked som gjorde min vardag lite mörkare för stunden!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Unnat mig en resa under sommaren kanske, fast annars är jag rätt nöjd.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting!
18. Hur tillbringade du julen? Hos mina föräldrar hela dagen lång tillsammans med Niklas, Syster, Tommy, Elias, Isak och Kurt!
19. Blev du kär i år? Jag är väl alltid kär, annars skulle jag göra slut! Ett förhållande bygger på kärlek!
20. Favoritprogram på TV? Idol, Robinson, och Fångarna på fortet!
21. Bästa boken du läste i år? Det har varit dött på läsarfronten så säger nog en ungdomsbok jag lånade hem för att bara ha nått att slappna av till mellan tentapluggandet. Hette "SMS från Soppero"=)
22. Största musikaliska upptäckten? Det var svårt, tror jag säger ingenting!
23. Något du önskade dig och fick? Ja allt!!
24. Något du önskade dig men inte fick? Nej, jag försöker leva lite i nuet, inte planera för mycket utan låta ödet bestämma! Ju mer vi önskar desto besviknare blir vi när det inte blir som man tänkt sig eller planerat/önskat.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Hade besök av vänner och familj. Tog det mycket lugnt bland tårtor och bakverk!=)
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det som sker det sker och så var det tänkt från första början! Man får leva utifrån det!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Som det flesta andra år.. jag har gärna på mig det som är skönt och bekvämt, utan att vara gräsligt fult. Modemedveten är jag väl knappast, men helt baki flötet är man ju inte!
28. Vad fick dig att må bra? Nicklas, min familj, vänner, och mina underbara djur Sigge, Flisan och Lilla Q!
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Josh Duhamel utan tvekan!!!!!!
30. De bästa nya människorna du träffade? Fått in ytterligare några trevliga människor i klassen som av olika anledningar haft studieuppehåll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0