det e verkligen tråkigt här..

ingen som kommenterar trots att de e folk här inne (för mycket enligt mig)
vad ska jag skriva för att ni ska bli uppmärksamma?

* Jag har vunnit 1 miljon på triss?

* Jag och Niklas ska separera?

* Jag är gravid?

Allvarligt.. det e stört tråkigt här just... nu..


Nog om det.. min helg har varit lugn och skön.. ja än en dag kvar, på måndag börjars 4(!!) nya kurser samtidigt! Mastigt värre!
Jag är less på skolan, vette fan hur jag ska lyckas med uppsatsen.. ja jag gruvar mig redan nu och det är nästan ett år bort.. just nu vill jag inte plugga.. det kanske vänder, men just pluggandet är inte roligt alla gånger.. dock ska praktiken bli superskoj så hoppas jag hittar motivation till pluggandet genom den=)

Utlandet närmare sig (kanske?) man ska väl aldrig ropa hej förrän man hoppat över ån (eller vad man nu säger) Jag längtar så efter SOL och några + grader.. gärna runt 20-25, jag däremot längtar inte efter sol och bad, konstigt värre, men en utlandsresa för mig (efter alla länder man besökt) har insett att det e sällan en toppensemester består av mest sol och bad! det är det här med att upptäcka och se saker som e de mest spännande och maten och så lite sol o bad på de.. tror de kommer dröja länge innan Emma åker på en sol och bad semester 2 veckor.. ja kanske aldrig mer sker, fast jag ska väl aldrig säga aldrig=)
Därför är mina nästa drömresmål resmål som
*New York
*Rom
*London
*någon härlig ö i Grekland/Italien där det finns massor att se och göra=)

Ja.. de lär dröja innan jag åker nästa gång (efter denna gång) men, men..



Kommentarer
Postat av: Karin

Ååååhh jag vill också resa!! (jag brukar väl vara gaanska bra på att kommentera? ) ;) har ni pratat nåt mer om USA? Jag har nog inte sagt det men kanske du fattar att jag inte har möjlighet att följa :p rent ekonomiskt har jag inte råd, plus att jag skriver nog b-uppsats i samma veva.. och jo från det ena till det andra, Ung cancer-föreläsningen var riktigt intressant!!

2012-01-15 @ 23:39:24
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0