En kort men en mycket bra helg!!

Helgen har varit kort;) kom hem fredagkväll och strax åker jag uppåt mot Gällivare igen.. känns något motigt, men, men.. är ju kortvecka där så e ju hemma onsdagkväll igen=)

Fredagen bestod av middag hos syrran (19.30) och så såg jag hockeyn.. sen var det nästan sängen direkt.. totalt utpumpad.. sov nästan 11 timmar så det behövdes!=)

Lördagen var en ända stor tejsnacksdag då vi först träffades hos Karin (där även Nathalie var) och fikade, sen bar det iväg till Sara i Piteå för en tjejkväll med middag och mest en massa surr;) Hemma runt midnatt så det var bara sängen direkt!

Idag har jag inte gjort många knop.. har mest försökt ha lite kvalitetestid med stackars Nicklas som jag knappt hunnit se, så vi har ätiti go frukost och sett film hela morgonen!
Nu väntar stallet, sen middag hos mamma innan jag drar uppåt landet igen!!

Ciao

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0