ljuset i tunneln!

Lite dåligt med inlägg men har tentavecka + seminarievecka i veckan så de e fullt upp! Nu är dock de mesta klart.. alla rapporter inlämnade, 4 av 5 är rättade och alla är godkända=)
Dessutom hade vi redovisning idag. jag och en i klassen hade fått uppgiften att berätta om förebyggande av vårdskador, hur vi hanterar anmälningar o lite om Lex Maria! Efter redovisningen fick man gå ut med läraren för ett litet samtal och det löd enbart i superlativ=) Skönt då jag inte gillat det jag redovisat senaste gångerna, lite revansch! Fick klart VG och hon tyckte man hade en bra röst, ett riktigt chefsämne, hahaha=)
Nu inväntar jag alltså rättning av en rapport och så en hemtenta/onlinetenta på torsdag 8-14 typ! Sen e denna kurs färdig!
DET SKA BLI SKÖNT!
Nästa vecka (v 3) är det innevecka heeeeela veckan och sen e de gällivare 4 veckor som gäller så de e full rulle igen! Mest troligt slutar jag praktiken ons eller torsdag v.7 och fredagen v.7 åker vi (som det ser ut nu) till lite varmare breddgrader=)

Julen är borta sen en tid tillbaka.. allt utom gardinerna.. jag har beställt nya och idag kom dom! Supernöjd! Kände för någon ny färg i köket så blev (hör och häpna) avakadogröna (ja färgen heter så) en varm mossgrön färg. ska ta kort, tycker själv dom e grymt fina! Och jag som INTE är grön av mig=) Inne i själva köket blev det en härlig vit hissgradin med ett tryck och text på.. neutralt, fint och simpelt!

Nej nu ska jag dricka en kopp te och se den där "jävla vampyrserien"=) Sara har lurat mig så jag e mega fast=) Till o med Nicklas följer ju serien, hahaha!=)


//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0