Löften till nyår!

Jag brukar i regel bara ge löften som "njuta av livet" osv.. MEN iår har jag även ett annat löfte (ja jag har redan börjat med det faktiskt) men det är att INTE dricka alkohol "bara för att". Missta mig inte, jag är ingen nykterist, men varför ska jag sitta och dricka vin till en middag för att de ska se fint ut.. det är varken gott, eller bra för kroppen!
Så mitt löfte är att dricka alkohol till fester (så gärna) men inte vinglas till maten eller skåla med alkohol! För jag kommer aldrig lära mig tycka det är gott.. jag har verkligen gett det lååång tid, meeeen.. det blir bara värre;)
Å andra sidan, fester? när hände de senast? hahaha.. vi börjar bli för gamla för sånt här.. herregud.. vi är FÖR städade.. ja jag är 24 på utsidan, men som Simon säger känns jag närmare som 45 egentligen, hahaha!
Så det är väl dags vi lever upp till ryktet "bara 24 år, än är livet ungt", för när vi fyller 25 då jävlar e ungdomens tid förbi;)

Hade gärna gett ett löfte om att träna, och få bra kondition, men sorry det kommer ju aldrig att ske! så länge jag håller den vikt jag har nu (med ett BMI på 22) är jag nöjd.. träna de kan någon annan få göra!


Förövrigt har jag gått två år i skola nu... 2 år!!!!! 1 år kvar sen är jag klar.. herreguuuuud tiden går för tillfället FÖR fort!

Nej nu är det dags o hoppa i säng, har en massa ärenden och tider o passa imorn och på kvällen är det hockey både luleå och JVM final så det är uppladdning som gäller då juniorerna spelar först 02.00 på natten!!

/EMMA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0