Söndagen den 15 januari 2012

Idag är det söndag, klockan närmare 22 på kvällen. Har varit en bra dag, älskade mamma fyllde år så vi har varit där och ätit smörgåstårta, prinsesstårta och fikat.. jag rullar snart fram=)
Dessutom har lilla Q gått exakt halva sin dräktighet nu.. japp.. 5 1/2 månad för att vara exakt! så det närmar sig.. hoppas nu bara allt e bra och att lilla fölis vill vara kvar därinne (och att den är kvar).. inte så lätt o veta och framförallt när det inte syns så tydligt på många hästar förrän mot slutet!

Annars har det varit en lugn dag, mycket stall då jag både fixat frukost, middag och kväll till de små liven! Ikväll fick Sigge följa till stallet, eller han satt i bilen och stirrade med sina blå ögon på de stora hästarna=) Han e kaxig i bilen minsann men inte utanför;)

Imorn skola, skönt dock att vi börjar först 12.30! lite lugnt första pass.. sen e de 8-16 resten av veckan med bara föreläsningar.. kommer ha en döende hjärna på fredag!=)

nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och Niklas se film innan läggdags!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0