11 fårgor!

Karin har utmanat mig med 11 frågor så här kommer alltså svaren!!!
 
 
 
1. Du hamnar på en öde ö med antingen Thorsten Flinck eller Björn Ranelid, vem väljer du?

Alla ggr Thorsten Flinck!! får rysningar av Ranelid...;)
 
2. Aldrig mer glass eller aldrig mer godis?

Är inget superfan av glass om än de är gott ibland så valet är enkelt: aldrig mer glass!
 
3. Hur var du som barn?
 
Envis, bortskämd och pratglad. Gillade att sitta i karlar/mäns knän, oavsett hur mkt jag kände dom, hahaha!

4. Vilken skådis skulle få spela dig i en film om ditt liv?
 
Å herregud, tror faktiskt de blivit den söta och (enligt mig) rätt jordnära tjejen Amanda Seyfried, men hade jag varit gammal idag så hade valet LÄTT varit Meryl Streep!! Ååå vad jag avgudar henne, så underbar skådis!!!


5. Om du bara fick äta en sorts efterrätt för resten av ditt liv, vad skulle det bli?
 
Blåbärskaka tror jag!!

6. Vad är du rädd för?
 
Det finns mycket man kan gå och oroa sig för.. man kan vara rädd att den ska hända sin familj något eller att det ska bli världskrig och jordens undergång.. men jag är en person som inte försöker vara rädd för sånt, för det är ju inget jag kan påverka eller göra något åt..
Något jag däremot är väldigt rädd för är spindlar.. fy faaan!

7. Favoritbok?
 
Harry Potter böckerna helt klart! Tror nästan att 3:an eller 5:an är dom bästa!

8. Drömresa?
 
Jag har faktiskt redan gjort min drömresa till Florida och allt vad det innebär.. en drömresa sen jag varit liten.. efter 2 svängar dit är suget bara större till nästa gång!
Men förutom florida måste jag nog säga att nästa drömresa är New York, LA, Bahamas eller någon härlig karibisk ö! Jag kan lätt säga att jag till 100% fastnat för utlandet på andra sidan pölen och inte asien som så många andra!

9. Tror du på ett liv efter döden?
 
Ja, någonting tror jag på.. jag tror inte bara allt tar slut.. jag är övertygad att det fortsätter på nått sätt!!=)

10. Om du var tvungen att gå på Idol-audition, vilken låt skulle du sjunga?
 
Hahaha, jag skulle lätt ta en Magnus Uggla låt då han är min stora idol inom musikens värld i Sverige.. vilken? Skulle nog bli "Första gången" för den e verkligen vacker om man lyssnar på texten!


11. Slutligen en klassiker - hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
 
Envis (jag har mycket svårt att bara ge upp, för mig är de en självklarhet att man kämpar sig tillbaka och det är nått som följt mig hela livet, vilket har stor förtjänst att kom tillbaka så bra efter min olycka bla.. för mig fanns de inget annat!)
 
Glad (jo för de mesta är jag rätt positiv inställd om än jag såklart kan vara både grinig, sur och bitter ibland=)
 
Energisk (det här med att sitta still och rtulla tummarna är inte min melodi.. nä jag gillar när de händer mycket och när man har fullt upp dagarna i ända.. de e ju först då man faktiskt uppskattar dom små stunderna av stillhet oxå!! och sen finns det ingen skönare känsla än att få gå och lägga sig när man har "gjort sig förtjänt av de"=)
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att läsa!! :D och vad snabb du var på att svara! :)

2012-07-15 @ 13:34:28
URL: http://tjofftjoff.blogg.se
Postat av: Karin

Jag hade också förresten tagit Flinck alla gånger!!

Haha "Gillade att sitta i karlar/mäns knän, oavsett hur mkt jag kände dom".. :D

2012-07-15 @ 14:23:53
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0