Aj aj..

Igår sattes soffan ihop och jag e så nöjd och glad att det är fixat!! Nu vill jag bara ha delen till spjälsängen men de går då sakta.. Tagit tag i lite saker nu på morgonen.. Sånt som helst skulle behövts göras för ett tag sen (bla skicka in Moderskapsintyget till försäkringskassan..) Jaja nu e de gjort, och om en stund åker jag och Nicklas ned på första träffen i föräldrautb!! Ska bli kul om än jag inte har så höga förhoppningar om att det kommer sägas allt för mkt nytt;) Igårkväll gjorde jag något dumt.. Jag traskade upp på byn från mina föräldrar och sen tillbaka! Tog oss en glass på turklövern oxå, Mmm:) Men att gå runt 3,5km i mitt tillstånd är icket att rekommendera.. Idioti!! Har så sjukt ont i fötterna (av alla ställen) än idag.. Ändå hade jag mina bästa skor och vi gick verkligen sakta.. Jaja, bäckenet var inte heller på ditt bästa humör inatt så hädanefter får de nog vara slutpromenerat båda vägarna fram och tillbaka till byn!! Nej nu ska jag göra mig klar för och åka ned på byn!! En liten bild på soffan och spjälsängen mitt i vardagsrummet före ihopbyggandet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0