Idag onsdag!

Härligt med så fint väder! Jag och Sara tog oss en lunch på centrum och sen Har jag varit uppe på marknaden en snabb sväng idag och kikat. kom hem med nya lakan till sängen.. sånna dra på lakan som sitter fast! är så less alla andra för man får ju justera och fixa till jämt! så 2 nya lakan och 2 örngott fick de bli=)
 
En promenad på dryga 2 km oxå.. var dock goode tungt i slutet och nu snackar vi att syrrans barn var med och elias går ju inte så fort direkt;)
 
Fölis växer så de knackar! och stabil har hon blivit, supersocial och snäll liten filur, fast tror hon besitter ett jävla humör;) Imorn ska hon borstas och börja träna att sitta fast.. ingen rast ingen ro, men man måste verkligen ta tag i dom när dom e SMÅ för försök få en stor häst på dryga 500kg att lyda dig;)
Mamma Q mår bara fint, nu har hon börjat återfå aptiten oxå! Skööönt! Inte så nojjig när jag går in i hagen eller boxen heller, har börjat slappna av och de är skönt! Slog lite gräs med lien till henne ikväll när de kom in för att sova! Stackarn måste ju stå i vinterhagen ett tag till då de e stålrör som är vita och väl synliga där.. inte så skoj när hon gått på bete i över en månad innan!! Men hon blev rätt glad över gräset och valde till och med de före sin krafft i krubban (då e man suuugen=)
 
Har hunnit rensa lite ogräs oxå, och så skulle jag sätta ihop spjälsängen nyss, men se på fan att jag fått två likadana kortsidor.. suck.. så måste ringa barnens hus imorn och höra hur jag ska göra för att få två olika så att den ena sidan ska gå att lossa och haka upp/ned!
 
Sålt min sadel har jag gjort oxå! Skönt, Q kommer aldrig kunna ha den igen och jag tänkte köpa en bäddsoffa för en del av pengarna och resten får jag väl spara tills de dyker upp nått annat=)
 
Nä nu ska jag äta lite kvällsmat och se lite TV. sen blir de sängen!
 
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0