Måndag var de igår!!

Ja en riktigt varm och härlig måndag!! En lugn dag, rensade lite ogräs och fick äta min första jordgubbe från mitt jordgubbsland!! Nu är de nära tills man får fylla en hel skål med dessa underbara bär!! Middag ute på byn unnade vi oss oxå, det är skönt sommartid då Nicklas ofta bara "kan" jobba halvtid då bilarna går ned så mkt i tid då skolor och flygresenärer (affärsfolk) har semester/lov!! En riktigt god räksallad år iaf jag på café Storgatan! Färsk och med mkt räkor, de gillas!!! Äntligen kom så gaveln till spjälsängen så igårkväll vid 21 när de blivit lite svalare ute kastade jag ihop hela sängen och sen var jag ju bara tvungen att bädda och göra färdigt;) Ja.. Såhär ser de ut.. Jag kan oxå tänka mig och sova där!! Så mysigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0