Quibbls älskade lilla bebis!

Ja igår skedde det äntligen.. det jag väntat på sen augusti förra året: Q fick sitt såå efterlängtade föl! Ingen är gladare än jag och dessutom blev det en liten tjej vilket jag såååå mycket hoppats på så just nu är jag nog överlycklig!
Fort gick det oxå.. 10 minuter så var hon ute, Q är världens bästa mamma och bara älskar sitt barn så otroligt mkt! Det gör mig verkligen så glad. Q betyder mycket för mig, en häst är mer än ett djur.. en häst är ju faktiskt en riktig vän, och därför blir det speciellt när dom får ett föl oxå.. jag blev ju "mormor" och nervös var jag! Sara fick agera barnmorska och jag var den stöttande nervösa föräldern som klappade på Q och berättade hur duktig hon var;)
 
Ska bli spännande att se vilken färg denna lilla flicka blir i slutändan.. det är lite 50/50 vad folk tror, blir den samma färg som den är (dvs brun) eller kommer den bli vit??!! Ja jag har ingen aning, tror på brun men har inga argument till varför;)
 
Trött är jag iaf, efter 10 nätter på en träsäng skriker kroppen efter sömn så jag lär gå och sova strax baki 22 tror jag=)
Imorn är det MR i Piteå på morgonen, sen ska jag hem till mina prinsessor och tillbringa rätt många timmar i stallet=) Dels ska stugan städas ur (som vi bott i) och sen ska ju övervakningssystemet kopplas ned och skruvas bort=)
 
Bjuder på lite bilder på lilla bebisen, håll med om att hon är så otroligt söööt=)
Här är hon inte många minuter gammal..
 
 
Utslagen hjälte dryga timmen gammal!
 
12 timmar gammal.. "Titta jag rymms ju och gå under mammas mage!!"=)
 
12 timmar gammal "Bara för att jag är så söööt!"
 
Fler bilder kommer komma.. tänkte ta en stund i hagen imorn och se om jag kan lyckas få något fint kort=)
 
//Emma
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Åååh så fiiin!! :)

2012-07-02 @ 21:47:22
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0