Bra avslutning på söndagen!

Ja blev en riktigt härlig söndag som avslutades med middag hos mamma och pappa och sen lite filmmys hos stina med Karin, Simon och Steffen (ja och Stina såklart!!=)
Vi såg denna underbart härliga svenska komedi!! Får många + av mig!! sjukt rolig utan att bli för överdriven "hey baberiba" humor=)


I veckan har jag lite planer, bla ska jag anmäla mig arbetslös hos af imorn.. skolan e ju slut och då jag inget fast jobb har måste jag väl dit.. känns träligt för dessa veckor men å andra sidan har jag ju knappast nå bättre för mig=)
Fixa och pyssla på gården behövs.. gången ska göras färdigt, jag måste göra klart en av rabatterna med kantstenar och fixa lite mer blommor!!=)
Sen kommer nog ev barnvagnen och babyskyddet denna vecka så då blir de en tripp till Luleå för och hämta ut det!!
Lilla Elias fyller ju år oxå och sen kanske det händer nått med lilla Q! Väntar med spänning men är nog ett litet tag kvar än tror jag=)
Så lite och göra har jag ju! Känns bara bra!!! Rastlösheten skriker!! En cykeltur eller två ska väl oxå kunna tryckas in i schemat, promenader är det sämre med, fast klippa gräset går rätt bra (i lagom tempo vettni) så jag kanske drar en sväng med gräsklipparen oxå!!
Ja och sen var de ju midsommar oxå! Herregud, det känns bra det här.. massor med projekt och saker att göra! Går dagarna fort och hips vips är vi i v34 (ja på midsommarafton blir de ju de!) shiiit vad nära de börjar bli nu=)


Nä nu ska jag hoppa i säng!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0