Cravings!!:)

Åå vad det är underbart att vara lite ledig! Inte titta på skolarbeten på ett rätt bra tag! Känns såå skönt! Ska ju ändå jobba lite i sommar, dels brukar jag ju hjälpa Nicklas med lite pappersarbete och så ska jag ju agera hoppdomare lör och sön nästa vecka!! Sen blir de kanske nått annat oxå, kul och strö jobba och hjälpa till lite:)

Igår var jag syrran och mamma till Boden, shoppade lite och åt Muddag på en Kina restaurang:) Mmm älskar Thai och Kina mat!!
Idag har det också blivit och äta ute på båten (BBB) i Luleå med klassen! Blev en trerätters och shit så gott:)
Förätt: vitlöksbröd med mozzarella och aioli!
Varmrätt: oxfilé med pepparsås, färsk sparris och nån spec potatis;)
Efterrätt: varma hjortron med glass!!

De e verkligen livet och äta riktigt god mat!!

Har hittat ett Cravings.. Vet inte om jag ska kalka det just Cravings men jag har aldrig älskar jordgubbar såhär hysteriskt mkt!! Haha jag gillar ju jordgubbar i vanliga fall men inte sååå häääär mkt! Köpte 1/2 kg igår kväll och har varit hysterisk i dessa jordgubbar så idag när jag åkte hem från Luleå vid 20.30 blev de en sväng förbi storheden och införskaffa sig lite mer!!:) mmmm vad gott;)
Nää nu TV och lite jordgubbar:)


Kommentarer
Postat av: Sara

åh det måste jag också köpa! också bara för att man inte ska äta så mkt jordgubbar sen när man ammar, så man får väl passa på nu i sommar :D

2012-06-03 @ 13:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0