Dop idag!

V.35 är det nu.. herregud v 35!!! De e ju sjukt.. sinnesjukt. Folk säger att graviditeter går sååååå sakta, själv tycker jag ibland de går för foooort Tror aldrig en vinter/vår och början på sommaren sprungit iväg så fort, men de e väl så.. tiden går fort när man har roligt och njuter av livet och de e väl så det är oxå!!
 
Idag ska jag på dop, Lilla Samuel ska döpas!! Såå mysigt!
 
Igår blev de en tripp till Luleå, handlade spjälsängen, täcke, kudde, madrass, madrasskydd, en muminfilt, ett par byxor till bebis och lite saker till mina katter på djurmagasinet! Nu känns de (peppar peppar) som om jag har köpt de mesta.. kläder börjar de finnas rätt bra av! Kanske någon body, men de e ju de där med att man ofta får en hel del oxå så ska nog avvakta;)
 
Nä guud vad lycklig jag är just nu! Livet är verkligen helt och hållet på topp!!! Kan säga att jag redan nu vet hur mkt jag kommer sakna den här magen den dagen bebis ska ut.. jag älskar lilla magen! Hur go som helst!=)
 
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0