Ett besök hos BM

Ja nu är vi ju i v.34 (eller 33+3 tror jag=)
Har varit på besök hos BM idag och då min ordinarie är på semester fick jag besöka den andra idag!! De var kul, få höra vad en annan säger!
Allt var bara bra! är imponerad över mitt järnvärde som ligger på 125 utan att jag ens anstränger mig för att äta järnrik mat!
Lilla bebis ligger fortfarande nedåt, men är inte helt fixerad för det var rätt så ruckbart på lilla huvudet!
Lite siffror:
v33+3
Blodtryck: 105/60
Järnvärdet: 125
Vikt: + 0.1kg (totalt 3.6kg)
Bebis hjärtslag: ca 156
Magmåttet: 32cm, 2 cm på 3 veckor.. den knogar på och växer! Hör många vars mage står stilla vissa perioder men här knogar de på och växer!

Ang vikten så vet jag inte vad jag ska säga, BM ansåg att det var helt normalt och att jag "bara skulle vara glad att jag var en av de få som inte gick upp så mycket under min graviditet!" ´Tycker fortfarande det är konstigt men när båda BM säger exakt samma sak och då magen traskar på och växer i en hiskeligt tempo tar väl kroppen inte upp mer än vad som behövs! Skönt för mig är det iaf! Känner mig ju inte som en flodhäst dirket, haha=)

Blodtrycket hade ju ökat lite sen sist, inte speciellt mycket men har varit mindre yr så peppar peppar kanske gjorde susen men den lilla ändringen=)

---

Ja annars då, Vi (jag och Sara) fölvakar för fullt.. ingen bebis i sikte änu, tiden går ju ut imorn! Spännande=) Får gärna hända nått NU=)

//Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0