Heldagshopping och fölvakning!!

Ja idag har jag och mamma varit in till luleå för en SNABB sväng förbi barnens hus! Jo tjena.. kom hem typ kl 18.00 och då åkte vi ändå runt 10.00 snåret! Ja så kan de gå! Var ändå BARA på storheden + barnens hus men nog fasen lyckas man shoppa på!=)
ÄNTLIGEN har ju vagnen kommit (eller äntligen, jag beställde den ju till mitten/slutet ¨på juni) onödigt att den ska stå och samla damm hemma före de! Men nu är den här! Och sååååå snygg! Jag säger bara det: Emmaljunga är OUTSTANDING! Fast jag har aldrig hört nån som sagt att ett annat märke e bättre!
Dessutom supersnygg i Jeans Black.. typ lite mörkgråaktig, svårt och förklara! Och självklart en emmaljunga skötväska till de!
Ja och så har ju bilbarnstolen till bebis kommit oxå! och så köpte jag täcke och kudde till lilla vagnen och min mamma köpte en supersöt liten filt till bebis i bomull då fleece kanske blir varmt om de e supersommar i augusti!=) Ska visa bilder på allt sen!
 
Ja och min söta lilla häst närmar sig nog fölning.. kanske kanske blir en midsommarbebis ändå! Fölvakningen börjar imorn då det ska riggas upp övervakningskamera och flytta in i Sollas stuga=) Spännande spännande.. men inatt får Emma ställa alarmet typ 2-3 ggr och åka till stallet och kika till henne.. blev som väl oförberett detta, tur man iaf bor rätt nära.. tar inte ens 3 minuter och köra bil dit så=)
 
Ja midsommar imorn (eller idag är de ju!) Hoppas ni alla får de trevligt! Själv hoppas jag ju på en midsommar bebis till Q, skulle vara en fantastisk midsommar!!=)
 
Nu ska jag hoppa in i bilen och köra till stallet och kolla in Q för sen måste jag få en timme eller två med john blund innan väckarn ringer!!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0