Tänk vad tiden går..

Ja herregud, igår firade jag och Nicklas 5 år tillsammans!! Vem hade trott de för 5 år sen liksom, att jag skulle sitta här i vårt hus och vänta vårt barn?:) Helt otroligt hur man kunde träffa så rätt och jag blir bara lyckligare för varje dag med min blivande man (?!!) vid min sida;) Ja då, vi kommer nog gifta oss tids nog.. Men först kanske vi ska ta och förlova oss, hehe;) bråttom har vi då inte.. Vi vet var vi har varandra och en förlovningsring på finger eller ej ändrar ju inte vårt förhållande på nått speciellt sätt direkt:)
Nä nog om de.. Jag hatar ju själv och läsa om alla kärleksförklaringar på alla olika bloggar, känns som en självklarhet att man älskar varandra om man är tillsammans/gift/särbo/sambo.. Och är nu inte fallet så, så kan jag inte annat än tycka de är tragiskt!

Vår 5 årsdag bestod av shopping i Piteå + fika på småstaden innan det blev shopping i Luleå och middag på Olearys!! Mycket trevlig dag där vi inhandlade lite småprylar till lilla hjärtat i magen, blomlådor, och en massa provsittande i både soffor och bäddsoffor:)

IDAG har varit en taskig dag.. Vädret lovade sol, jag steg upp till REGN och har mest gått och surat över vädret.. Städat och donat inomhus men de f ju UTE jag vill vara!! Nu är de däremot fint väder ute, men lite sent och dra igång nå projekt på gården 21.30;) Nä jag ska krypa ned i soffan och slå på en typisk Emma film och äta färska jordgubbar, melon och vindruvor!! Perfekt uppladdning i för helgens domaruppdrag!!:)


Kommentarer
Postat av: Erika

Stort grattis till er! :) Ja tänk vad häftigt att det redan gått 5 år, jikes! :)

2012-06-09 @ 13:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0