Tentaresultat, födelsedagskalas och griniga hormoner!

Ja denna helg (fre-sön) har innehållit de mesta känns de som!!
I fredags hade jag verkligen såå mkt rubbningar de gick och ha.. Låg och grinade i sängen typ hela förmiddagen för?? Ja jag vet inte själv.. Jag var bara allmänt deppig utan att förstå, Nicklas fattade ingenting stackarn och jag satt mest och skrek och gormade på honom!! Hahaha de här med och vara gravid är inte alltid en dans på rosor;)
Men när kl var runt 13 så kände jag bara "nä ända så ligger jag här och tycker synd om mig själv resten av dan eller så tar jag tag i mig själv och gör lite nytta!!"
Ja jag valde de senare och fredagsem och kvällen blev en bra dag med massa gjort på gården, sen tog jag cykeln ned till byn och handlade lite kvällsgotta till mig själv:)

Lördagen var en varm och bra dag!! Jag klippte gräsmattan, fixade i rabatterna och satt och njöt (i skuggan!!) av värmen!! På tok för varmt för och vara i solen med dessa värmehöjningar i kroppen:)
På kvällen åkte jag och grattade Stina som fyllde precis lika mkt som jag;) blev kvar där och surrade till efter 01!!!! Ja herregud, var så trött när jag kom hem att jag somnade typ stående i hallen;)
Kul och träffa Karin som dök upp från Umeå bara sådär;)

Idag har jag legat i sängen länge;) med då här toktråkigt väder kan man ju inte vara pigg så efter att hästarna fått frukost blev de ett par timmars sömn till:)
Och tentorna har ju kommit tillbaka!! Jag klarade 3 av 4!! Är faktiskt jättenöjd över det!! Så både angion, DT och MR klarade jag galant, tyvärr inte nuklear men de hade jag ju inte räknat med så!! Har än inte hört nån i klassen som klarat den (och då har jag pratat med typ halva klassen!!) så Nää jag känner mig supernöjd!!

Nu blir de strax middag hos mina föräldrar, får vi se vad kvällen har att bjuda på!! Kanske lite film då bästa Karin är hemma tills imorn!!:)

Sätter in ett par bilder på lite blommor och träd på gården! Börjar ju bli liiite myskänsla här iaf;) men har en hel del kvar och fixa nästa vecka:)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0