Tisdag!!

Dagarna springer verkligen iväg.. Tisdagen går mot sitt slut och jag känner mig nöjd med dagens arbete! Klippte heeeeela gräsmattan (vår gård är ju inte typ som vanliga villakvarter 900kvm) utan betydligt större!! Men de gick så bra!! Tog en paus i mitten bara:) har även gått med trimmern där det behövdes och påbörjat ogräsrensning av jordgubbslandet!! Det kryllar verkligen av blommor och små små kartar så de e nog inte allt för långt bort innan man kan börja plocka sina egna jordgubbar!! MUMS!!!
Hunnit med och springa lite ärenden på byn och självklart en tripp till stallet och finaste Q!!
Kvällen avslutades tsm med min sambo en massa jordgubbar, chips och fotboll!! Nu ska vi sova, ny dag och nya äventyr imorn!!

Åå förresten min barnvagn och babyskydd har kommit till Luleå nu!! Tjihoo så kul och få hämta hem de!! Ett tecken på att det faktiskt börjar närma sig!!

Slänger in en bild på mina små hjärtetroll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0