Var kom min energi ifrån?

Regnet öser ned, jag blir så ledsen.. varför kan det inte vara sol och lite värme.. har ungefär 1000 projekt utomhus jag tänkte dra igång med! Ja ingen överdrivt att jag lätt har 1-2 veckor jobb på gården! Och just nu har jag energi nått så kopiöst, och bra mår jag! Undrar om de e normalt att man e såhär opåverkad i kroppen, är ju ändå i v31 liksom!!=)
Idag har jag börjat tömma det gamla kontoret på ALLT skrot och skit.. blev ungefär en 30 vänder ned till källaren! Men nu är de nästan helt tomt! Känns sååå bra, börja komma iordning där oxå, då barnvagnen ska hämtas om en ca 3 veckor och även spjälsängen måste inhandlas. Sen blir de förbi syrran och hämta skötbordet om nån vecka så jo de var nog bra jag började tömma de idag! Lär göra färdigt kontoret imorn, ska ju ändå regna så=) Tänkte även lacka om vardagrumsbordet och så väntar ett besök hos min söta BM! Spännande och se vad som hänt sen sist!
Annars så njöt jag av ledigheten även denna dag då jag och Nicklas beställde hem Pizza och sen åt lite ost och kex på kvällen! Mys på hög nivå MEN nu är det slutfrossat, och tillbaka till vardagen och lite normal husmanskost!

På tisdag ska jag och mamma in till stan en heldag! Min ena mammas katt ska kastreras men är lite av ett specialfall så då måste han vara kvar hela dagen! Så då blir det shopping, lunch ute (herregud frossande fortsätter ju inser jag..) och sen ska vi och hälsa på min mormors syster så det blir nog en riktigt trevlig tisdag!

Ja ledigheten är här men inte har jag tänkt lägga mig ned och se TV för de;) Ons, tors och fre MÅSTE de vara bra väder så jag får fixa ute, sen e jag ju hoppdomare både lör och sön så veckan känns rätt spikad=) Fast, jag e ju alltid öppen för en massa förslag, haha=)

Ansökt om studieuppehåll har jag oxå gjort.. så nu e jag inskriven att fortsätta skolan hösten 2013!=)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är visst för de får väldigt med magknip. först sa folk på mitt jobb det sen fråga jag på föräldrautbildningen just för vi pratade om amning. och det stämde. choklad å jordgubbar. men i måttlig mängd går det förstås.bra :)

2012-06-04 @ 08:32:06
Postat av: Sara

Det är förresten väldigt vanligt att man får sådan energi. att man boar ;-)

2012-06-04 @ 09:10:15
Postat av: Sara

det kan vi absolut göra! anna tycker nog det är kul bara så jag kan kolla med henne :)

2012-06-04 @ 14:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0