50% gjort, 50% kvar!

Hej!

Lördag idag! Trevligt med helg! Har varit och grattat Tommy (syrrans sambo) som fyllt år i veckan. Bjöds på smörgåstårta.. mmm så gott! Hade gärna ätit den delen med gravad lax oxå, men men de får jag göra i höst istället=)

Igårkväll beställde jag o Sara pizza, sen såg vi film hemma hos henne tsm med stina och simon! En skräck faktiskt. Mycket bra, typ av film som jag gillar då den kändes verkligen och inte en massa överdrivna monster!


Lördag innebär ju oxå att ny vecka i graviditeten, nu har vi så äntligen passerat 50% av graviditeten.. japp, 20 hela veckor har jag gått och traskar därmed in i v.21!!=)
Ja sen ser de ut som (till 90%) att det blir snitt, min BM verkar inte anse att något annat alternativ är att fundera på... ja vi får se, e ju en bit kvar ännu!

Ikväll blir de och hyra film igen med sara, stina o simon! Tror på en komedi eller thriller.. brukar inte se skräck 2 dagar på rad, fast vem vet;)
I veckan ska här vårstädas! Japp, källaren ska städas och det ordentligt, det ska slängas kläder och städas i våran klädgarderob och ALLA gaderober, byråer, m.m ska renas ut och fixas! Nu är jag less på allt skrot;)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0