En bra helg!

Ja helgen har vart bra! Igår ååkte jag till Piteå och träffade Sara o mysmagen=) Vi åt ute på en kinarestaurang och måste verkligen ge maten toppbetyg!!!! Mmmm åt både vitlöksbröd till förrätt och biff med bambuskott och champinjoner till varmrätt, mycket mycket bra!!!!

Idag har Evelina (Nicklas syster) vart här och påbörjat sitt arbete i vårt blivande kontor=) Så nu tar det fart efter ett par veckor i vila;) Ska bli skönt när rummet är klart så vi kan påbörja nästa rum.. vårt gästrum/nuvarande kontor ska ju bli barnrum och ja de behöver ju påbörjas det med.. kanske runt maj iaf, innan jag e helt groteskt stor, hehehe=)
Hockey idag oxå, årets fiasko.. luleå åker ut i KVARTEN.. fan så illa.. å andra sidan har dom gjort en fantastisk grundserie:
* Vann grundserien med 5 poäng, klara redan i omgång 53!
* Enda lag som nådde 100p, förra året nådde inte inget lag detta..
* Det lag som släppt in minst mål av alla lag i grundserien GENOM TIDERNA!!
* Det lag som hållt flest nollor i grundserien genom tiderna!!
Det är starkt, tyvärr kändes de som att man var nöjd med detta oxå.. speciellt spännande kvartsfinaler har det knappast varit på tal om..
Jaja, bara ladda om för en ny säsong, herregud jag orkar faktiskt inte lägga mer energi än detta på hockeyn.. finns så mycket annat här i världen=)

På tal om min vikt, jag har ställt mig på 3 olika vågar och alla visar på -0,2 och till -0,6kg sen inskrivningen.. mysko verkligen då jag är hungrig KONSTANT! sista veckan har jag ätit ta mig fan hur mycket som helst.. igårkväll hos sara åt jag upp typ alla mat, både förrätt och varmrätt och sen godis hemma hos henne OCH till det sjuka, när jag kommer hem runt kl 23 så äter jag 4 (!!) frukter för jag e så jävla hungrig då.. vars är felet?? Undra om min ämnesomsättning slagit slint, hahaha! Jaja, bebis mår ju bra och de e ju egentligen det viktiga, den tar ju maten och näringen före mig, men tycker ändå det är konstigt!
För bara drygt 1 1/2 timme sedan åt jag middag hos min mamma och pappa, två stora portioner med kött, potatis och sallad + fika och efterrätt.. känner att jag börjar vara lite småhungrig nu.. 1 timme till så kommer de fan kurra i magen.. hahaha, jag kan inte sluta tycka detta är sinnessjukt för det ÄR just vad det är.. ska nog göra mig en fruktsallad på en massa frukt här hemma...;)

Imorn ska jag ringa BM och boka tid för koll i v.20, sen blir de lite hemma plugg och så e de skola resten av veckan i Luleå=)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0