en liten spark!

Ja igår skrev jag att jag inget känt, allt var som vanligt och det var ju så. Har ju bara känt att det funnits nått där men inget mer.. haha men här går de undan i svängarna, ikväll låg jag på sängen i kontoret och surfade när jag helt plötsligt känner hur det som "susar till" inne i magen. Svår känsla och beskriva, men automatiskt tog jag min hand och lade på magen och då känner jag två supertydliga sparkar (läs buffar) mitt på handflatan. Jag blev så otroligt chockad över hur tydligt det kändes! Ropade på Nicklas men självklart hade ju bebisen snurrat vidare därinne men efter detta har jag känt detta "susande" i magen en hel del, dock inga fler sparkar utåt men det var en sån magisk känsla=) Kommer sova gott inatt;)

Idag har vi vart förbi Nicklas föräldrar då hans pappa fyller år imorn men Nicklas jobbar så han e inte hemma förrän vid midnatt..
Skön dag för mig imorn med andra ord, ska luncha (3 rätters faktiskt) med min mamma, sen ska jag ta tag i en massa pappersarbeten med Nicklas företag.. inte det roligaste, men är jag bara hemma och slöar kan jag ju gott hjälpa till lite=)
Dessutom har vi fixat vårt internet idag, var en grej som gått sönder men nu har vi köpt ny och intsallerat så nu fungerar äntligen nätet igen=)

Ska försöka börja sammanfatta resan också, kanske kommer ett inlägg med en hel del bilder imorn med lite tur=) Hör o häpna men jag tror jag tog drygt 500 kort på resan, och tja.. jag e ju ingen kameramänniska så för att vara Emma anses detta MYCKET bra=)

OCH bara för att jag känner mig generös ikväll bjuder jag på en bild på mig och Nicklas iförda en helt outstanding Hogwarts kostym! Såklart e vi på olika elevhem för som alla vet sen innan: "Emma är den goda, och Nicklas den onda", hahaha=)
Bjuder även på det otroligt snygga smile vi lyckats fånga på bilden och det faktum at det faktiskt ser ut som att kvasten jag sitter på är påväg upp i luften.. men ni vet, är man på hogwarts så är man, och här är ju magin på riktigt;)



God Natt mina vänner!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

Det där suset du känner beskriver jag som en fjäril i magen;) tänk när vi börjar känna buffar typ hela tiden:)

2012-03-13 @ 06:51:11
Postat av: Anonym

jo, menjag säger inte fjärilar i magen ;) utan suset man känner, liknar jag med hur man kan tänka sig att det känns om man har en fjäril där inne som flaxar runt. suset av en fjäril typ :P

2012-03-13 @ 17:16:57
Postat av: Sara

lördag passar iaf perfekt för mig. :)

2012-03-13 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0