Skola i veckan!

Ja skola har de ju vart inne på LTU denna vecka! Riktigt roligt med både seminarium och workshop samt lite föreläsningar! Dock e man ju död då man kommer hem av all info och allt plugg men lite har då gått in=) Nu är det bara börja berarbeta alla 4 kurser inför tentorna i slutet av maj/början på juni! Då är de ju hela 4 tentor så det är nog bäst och börja i tid om allt ska få plats i hjärnan=)

Nu ikväll och imorn ska jag försöka renskriva färdigt ett arbete och sen tänkte jag ta lite helg från skolan! Kanske lite myskväll och så tror jag de e hoppkurs på föreningen så kanske åker upp och kikar lite=)
Tänkte försöka ta mig ut och gå, kanske till stallet men vet inte om jag "vågar" gå så långt kan ju få tväront (vem vet?=) har nämligen (tyvärr) börjat känna av min ex-skada lite nu på den redan dåliga högersidan.. inte så att det stör jättemycket då jag känner av höger sida dagligen, men jag hoppas hoppas de inte blir värre än på ett tag!! Men sånt e livet och inte deppar jag för det=)

På tal om en helt annan sak, jag är totaltsålt på låten: Flickan och Kråkan med Timbaktu! Herregud jag bara älskar den! Jag som egentligen tycker skånska e vidrigt fult bara avgudar denna låt! tycker dock orginalet e rätt kasst, haha=)


Ska försöka uppdatera lite om resan, har påbörjat ett inlägg men de kommer så mycket ivägen hela tiden=)
Bjuder på en bild så länge på oss tjejer en kväll på disneyworld! Det var inte alltför varmt denna kväll vilket kanske syns på klädvalet, haha=)


//Emma

Sist: Visste ni att flygplansmaten (som aldrig egentligen smakar jättebra) beror på att 1/3 av våra smakceller på tungan slutar fungera uppe i luften pga syrebristen utanför planet!! Så de kanske inte är maten de e fel på utan våra smaklökar som e kassa för tillfället;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0