städdag!

Ja en riktigt städdag har jag haft och påbörjat detta vårstädande=)
Hallen, garderoben våran och toaletten är klara + halva kontoret! Slängde bla 4 par skor som jag insåg att jag ändå inte använder, vantar och mössor flög åt fanders och det var så skönt o få rensa bort en massa!!
Imorn ska kontoret göras färdigt och sen ska jag ta tag i kök och vardagsrum (e ju betydligt mindre o göra där=)

Imorn ska jag även luncha med mamma och om jag hinner och vädret e bättre än idag tänkte jag promenixa till stallet=)

Bakat har jag ju gjort idag.. mjukkakor för första gången! Blev helt okej, men kunde blivit liiite saftigare om jag själv får bestämma=) Önskar jag kunde göra farmors mjukkakor men vet ej var de receptet finns (om de ens fanns ett) och så bakades ju dom i en bagarstuga.. mmm världens godaste bröd, älskade farmor så jag saknar dig!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0